Pages

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 12, 2009

bob's.

1. Anda rasa anda hot?
Tak. Saya "gorgeous". Boyfriend saya la cakap. :P

2.Upload foto kegemaran anda.














3. Mengapa anda suka foto ini?
Saya suka foto ini kerana saya kelihatan seperti hantu. :D

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Bulan lepas, mungkin?

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
How Do You Love Someone - Ashley Tisdale.

6.Apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ini?
MySpace.

7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?
Chacha. :)

8. Tag lagi 6 orang.
a) Aza.
b) Safinah.
c) Arc.
d) Diffan.
e) Pika Edogawa.
f) Lily.

9.Sape no 1 bagi anda?
Dialah di hati. :P Dia best friend saya.

10.Orang no 3 ada hubungan dengan siapa?
Saya tak berapa pasti. =.='

11. Katakan sesuatu berkenaan dengan orang no 5.
Super politik.

12. No 4.
Muhammad Diffan ni.

13. Siape orang no 2?
Dia buah hati intan payung Ismeth.

14. Bagi pesanan kepada orangg no 6.
Be happy. :)

No comments: