Tuesday, August 31, 2010

material safety data sheet.


Substance: Woman
Chemical system: Wo
manufacturer: God
Typical size: Average weight 115 lbs; specimens can vary from 90-200 lbs.
Occurrence: large quantities found in urban areas and shopping malls


PHYSICAL PROPERTIES:

1. Surface tension – soft and warm.
2. Exposed surfaces usually cosmetically enhanced.
3. Boils at nothing.
4. Freezes without reason.
5. Melts with special reason.
6. Flavor initially sweet, becomes bitter if used incorrectly.
7. Found in various states of purity from virgin metal to common ore.
8. Yields to pressure if applied to specific points.
9. Sometimes enlarges alarmingly with age.
10. Even brief linking with male substance can cause substance to reproduce with marked physical and mental changes.


CHEMICAL PROPERTIES:

1. Has affinity for gold, silver and precious stones.
2. Absorbs great quantities of expensive substances.
3. Highly volatile for reasons not clearly understood.
4. Verbal activity greatly increased by alcohol saturation.
5. Most powerful money-reducing agent known. (See HAZARDS #3).


COMMON USES:

1. Highly ornamental.
2. Relatively brief exposure can be a great aid to relaxation.
3. Pleasurable companion until legally owned.

SUBSTANCE VERIFICATION:

1. Pure specimen turns bright pink when observed in natural state.
2. Turns green when compared to better specimen.

HAZARDS:

1. May explode spontaneously without cause.
2. Illegal to possess more than one specimen at a time.
3. Avoid specimen contact with plastic credit cards.

posto merdeka.


Lis.
OK. Kalau kira-kira logika, memang Lis ni ada pada nama aku. Cumanya, memang tak pernah la orang panggil aku Lis. Geli kauu. Lis, macam nama minah-minah je weh. Tak kuasa aku. Sahabat handai pun takda nya panggil aku Lis. Paling koman pun, diorang panggil aku Elisa, nama formaliti aku. Nak informal sikit, Lisa je cukup la. Nak <s>mengada</s> comel sikit, ada panggil aku El. Takpun nama kedua aku, Cha. Tapi tak pernah pulak la aku digelar Lis.


Nak dipanjang cerita, aku tadi tergelak ketawa muahahaha muahahaha dengan pencuri hati aku, Syafiq tu. Ada pulak babihutan mana aku tak kenal misscall aku. Menurut perintah pencuri hati aku, disuruh tanya siapa gerangan menjatuh mood. Sekali babihutan tu hantar SMS panjang berjela kat aku, siap panggil aku Lis, cakap dia band apeke benda la aku pun tak amek tau benda-benda cenggini ni.. Tahu perasaan bengang + dituduh bagai? Memang kalau aku jumpa sibabihutan ni, aku sepak kau, biar kau mampus. Perosak kemanan. Teroris bak kata omputeh. Dan orang lain, jangan gedik panggil aku Lis. Paham istilah geli?


Dah alang-alang aku mood amarah ni, ada lagi satu benda aku bengang. Bengang dengan mereka mereka (tertakluk kepada wanita sahaja) yang menegur sapa pencuri hati aku dan buat aku kat sebelah yang bertenggek tak melepasn menghempit macam patung. Helo? Buta apa? Nampak tak pompuan berstatus awek dia sebelah mamat korang tegor ni? Kau nampak? Kau senyum kat aku skali la. Kau jangan tegor laki aku je. PEROSAK KEAMANAN AKU. Nanti yang jadi mangsa, pencuri hati aku la. Mula aku beremosi dingin. Bengang betul aku. Contohhilaaahhh sahabat handai beliau, dorang takde la buat aku macam angin. Ingat aku dok seblah, senyap macam batu tu takda rasa apa la? Baguss.


Dah la. Mood aku tak baik. Aku taip bahasa jiwa bangsa kasi feel melayu sikit. Alang-alang nak sambut Merdeka ni, aku belasah je. Dulu SPM aku dapat C je. Tak hebatt. Ala kadar cukup makan. Memang aku lemah.

Tapi macam dah salah pulak niat aku.


Selamat Menyambut Kemerdekaan ke 53.


PS : Aku ELISA AIZA.

Wednesday, August 11, 2010

HAPPY RAMADHAN AL-MUBARAK !

Tuesday, August 10, 2010

that's not muh name.

No more. No more. No more.

ED / EDD / EDDY / EDDIE
JO / JOHN / JOHNNY
AhPEcK
*scratch 'em!*
Just plain same ol same ol
MUHAMMAD NORSYAFIQ
a.k.a
SYAFIQ
and I am
ELISA AIZA :D

Monday, August 9, 2010

i love you ♥

Twelve Months

I love you Syafique

Thursday, August 5, 2010

but there's a change that has come over me, so before you go, listen to my last plea.


Hi everyone! :) Miss me? LOL.

Anyway, I've been busy running here and there, faithfully accompanied by the Boyfriend. Heee. Yes, he is my I'll-stand-by-you partner. OH how I love thee. Guess what? We are reaching our 1 year anniversary! :) Woot woot. OH, I am so happy, I tell you. I am blessed, I am loved, I am in love.

As the result of being too happy, my weight is also being "happy" and starts to gain itself more and more each day. Ughhh. I'm telling you, I am no longer in my safe zone but I still wanna eat all these delicious food lying all around me.

When I am bored, I wanna eat. When I am happy, I wanna eat. When I am devastated, I wanna eat. Especially when I am furious, I would love to munch something to ease the moods. Jeez. Fatso me. :(

I am trying to lose weight but failing. Boyfriend told me my determination is really not satisfying like it was. He told me, last year, I was determined to lose weight and I did within a week had some changes on my body. HEY, where is that passion to lose weight gone to? Tension bangat dehh.

Baaaah, not much to talk about. Heeee. I am so looking forward for our Anniversary! :)

Love,
Ell.